Bestellen, verzenden & retourneren

 

Bestellen

Bestellingen kunnen geplaatst worden via de webshop of door contact op te nemen met Studio Limonada. Als je iets specifieks hebt gezien op onze website of andere sociale media, laat dit ons dan weten. Onze contactgegevens zijn te vinden onder ‘Contact’.

Wanneer kan ik de bezorging verwachten?

We leveren producten die allemaal handgemaakt zijn. Hiervoor rekenen we een maximale verwerkingstijd van drie weken.  Voor de bezorging van de pakketten maken we gebruik van de diensten van PostNL.  In de praktijk betekent dit dat het pakket binnen 3-5 werkdagen bij je wordt bezorgd. Met de Track & Trace-code die je van ons krijgt, kun je jouw pakket zelf volgen in het logistieke proces bij PostNL. PostNL bezorgt ook op zaterdag, maar niet op zondag of feestdagen. 

Wat gebeurt er als ik afwezig ben bij aflevering?

Indien je bij aflevering niet aanwezig bent, zal de bezorger van PostNL een kaartje bij je in de bus doen. Op dit kaartje staan je opties.

Hoe zit het met de bezorging in het weekend en op feestdagen?

PostNL bezorgt wel op zaterdag, maar niet op zondag en de gebruikelijke feestdagen. Rond feestdagen kan de bezorging door drukte iets langer duren dan gewoonlijk. Je kunt het pakket altijd volgen in het logistieke proces bij PostNL via je Track & Trace-code.

Kan ik het pakket ook op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt ook een ander adres opgeven waarop het pakket moet worden bezorgd. Geef tijdens het bestelproces, naast het klantadres, graag ook het afwijkende bezorgadres op. Dit geldt alleen voor binnenlandse zendingen.

Ruilen of retourneren

Mocht een door jou bij Studio Limonada gekocht artikel niet voldoen aan de verwachtingen en wil je het ruilen, dan kan dat bij ons zonder problemen. Laat dit binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen aan ons weten met een e-mail aan info@studiolimonada.nl. Vermeld in de mail de reden voor de ruiling of retournering van de aankoop. Je ontvangt van ons dan een e-mail met daarin de instructies voor het terugsturen. Te retourneren producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst terug in ons bezit te zijn. Anders is de aankoop definitief. Dit geldt niet voor in opdracht gemaakte of op maat gemaakte producten. Deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Bij een defect kan deze tot 4 weken na aankoop gerepareerd worden door Studio Limonada, mits dit defect is aangedaan door Studio Limonada en niet door eigen toedoen of andere invloeden na vertrek van het product bij Studio Limonada.Kies je ervoor om het aankoopbedrag terug te ontvangen, dan wordt het bedrag binnen 30 dagen nadat wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen op jouw rekening teruggestort. Wij vergoeden niet de betaalde verzendkosten voor het retourneren van de aankoop.Het ruilen of retourneren is aan een aantal voorwaarden gebonden:De kosten van het retourneren van de artikelen naar Studio Limonada zijn voor jouw rekening.
Het artikel en de originele verpakking van het artikel mogen niet beschadigd zijn en mogen geen tekenen vertonen van gebruik.Voor het retour sturen van een artikel dien je eerst contact met ons op te nemen. Artikelen die je niet bij ons hebt aangemeld voor retour of herroeping en artikelen die niet of niet voldoende zijn gefrankeerd worden niet teruggenomen.Bovendien dienen retour te sturen artikelen door jou (vanuit Nederland) altijd aangetekend dan wel verzekerd te worden verstuurd daar jij verantwoordelijk bent voor evt. kwijtraken en/of beschadigen van pakketten die naar ons worden geretourneerd. Kijk voor de kosten op de website van PostNL.
Retour adres:
Studio Limonada
Franklinstraat 95
2562CC
Den Haag
Heb je vragen over het ruilen of retourneren, neem dan contact op met ons. Niet goed? Geld terug!Een consument heeft als gevolg van de wet ‘Kopen op afstand’ bij internetaankopen een afkoelingsperiode van 14 dagen. Dit betekent dat indien de aankoop, om wat voor reden dan ook, niet bevalt je het product eenvoudig retour kunt sturen om te ruilen of om je geld terug te krijgen. Dit herroepingsrecht geldt niet voor producten die in opdracht of op maat gemaakt zijn.

Mijn vraag staat er niet bij, wat kan ik doen?

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden tussen de vragen op deze pagina? Stuur ons dan een mail (info@studiolimonada.nl) met je vraag. Wij reageren zo snel mogelijk!